Publicerad den 03.11.2021, 16:15
Logiq har med målet att leverera oslagbar service till ett ständigt växande affärsnätverk sedan 6 månader haft förmånen att ha Robert Bujdosa i vårt team för att stödja företagets växande kundbas.
Genom sitt tidigare arbete inom elektronisk affärskommunikation och informationslogistik med karriär på bland annat Strålfors och Apper har Robert utvecklat stor kunskap och ett starkt fokus på att hjälpa kunder mot att bli 100 procent digitala.
Efter många år i branschen och ett stort affärsnätverk är jag glad att få vara en del av Logiqs resa till att bli ett av de mest rekommenderade- och ledande digitala handelsnätverket i Skandinavien. Logiq har en unik ställning på marknaden och efterfrågas av både företag och partners. Jag är övertygad om att Logiq kommer att fortsätta sin tillväxtresa och jag är glad att jag kan bidra till framgången.
– Robert Bujdosa, Project Manager, Logiq
Robert Bujdosa- en veteran som hjälper er i mål
Robert har rötter från Jugoslavien men är född och uppvuxen i Alingsås. Han har ett stort intresse av att säkerställa en sammanhållen kundupplevelse vilket gett honom ett omfattande nätverk av kunder och leverantörer i branschen. Han har ett speciellt driv och ett engagemang som få besitter och genom att tala fem språk flytande har han ett starkt försprång inom kommunikation.
Med omfattande erfarenhet att med lyckad onboarding ta in stora volymer av kunder till affärsnätverk hjälper Robert nya kunder eller kunder som vill få en stark start i olika faser under ett projekt.
Eftersom jag har jobbat hela mitt yrkesverksamma liv med EDI och alla dess format och kommunikationssätt så är jag imponerad av Logiqs EDI och e-fakturalösning. Med alla våra färdiga format och kommunikationssätt så blir det enkelt för både kund och leverantör att smidigt komma igång. Vi är verksamma inom flera olika branscher med ett väldigt stort nätverk av kunder och leverantörer vilket gör att det i många fall går snabbt att få igång en ny part.
– Robert Bujdosa, Project Manager, Logiq
En effektiv onboardingstrategi som fungerar
Satsningen på att hjälpa våra kunder i onboarding-processen är en naturlig del av vårt erbjudande inom Business Integration Management. Våra onboarding- aktiviteter kan genomföras i olika grad och i olika faser i ett projekt.
Tillsammans diskuterar vi igenom era utmaningar och definierar vilken effekt ni är ute efter att uppnå. Att få med alla era aktuella leverantörer eller kunder i processen är viktigt för att bland annat säkerställa er egen produktion och se till så era handelspartners levererar rätt sak i tid.
Logiq Onboarding erbjuds som ett definierat projekt med tydliga aktiviteter och delleveranser. Projektets omfattning är anpassat efter era behov, och kan bestå av:
- En leverantörslista skapas och som går igenom vår databas.
- Leverantörsbrev och landningssida på vår webb med all nödvändig information till leverantörerna sätts upp.
- Onboardingrapport för uppföljning.
- Logiq kontaktar leverantörerna.
- Sammanfattning av onboardingrapport och resultat.
En av våra största styrkor är att vi kan sköta hela den här processen åt er. Vi sköter kontakten på uppdrag av er och ansluter era leverantörer eller kunder en efter en. Vi tar in de aktuella formaten och anpassar det till era behov. Onboarding- projektet planeras noga, kommuniceras tydligt och dokumenteras väl. Era egna resurser blir inte upplåsta så att ni kan jobba vidare med det ni ska.
Med Logiq Onboarding kommer ni igång med ett helt digitaliserat flöde snabbt och smidigt samtidigt som vi ger er kundupplevelse utöver det vanliga.
Kontakta Robert eller Logiq för att veta mer