Publicerad den 25.05.2020, 17:02
Att ha marknadens nöjdaste kunder är en central del av Logiqs strategi. Varje år genomför vi en kundnöjdhetsundersökning för att få bekräftat att vi fortfarande erbjuder service på högsta nivå och för att hitta områden där vi kan förbättra oss ytterligare.
Logiqs servicedesk har nära kontakt med kunder från hela Norden. De etablerar många bra relationer genom långa kundförbindelser. Det finns en bred enighet bland våra kunder om att Logiqs support har bred kunskap, responstiden är vanligtvis snabb och personalen är vänlig och välkomnande.
Det faktum att vi får ett så positivt svar från våra kundundersökningar gör oss extremt stolta och ger oss energi att fortsätta göra vårt yttersta för att erbjuda god kundservice.
– Malin Lindgren, Service Manager
Logiq rekommenderas till andra
Vi ställde som varje år den ultimata frågan ”baserat på din helhetsupplevelse, skulle du rekommendera Logiq till andra?”. Så mycket som 98% av våra kunder skulle rekommendera oss till andra företag.
Vi är oerhört smickrade över våra kunders vilja att rekommendera oss men vi vet samtidigt att kundnöjdhet är en färskvara.”
– Troels Hansen, VD Logiq Sweden AB
Vi fick även nyttig feedback vad gäller potentialen för förbättring av våra tjänster, som vi tar med oss vidare då vi ständigt arbetar med att utveckla vårt tjänsteerbjudande. Det är naturligt för oss på Logiq att hela tiden ligga i framkant och proaktivt arbeta för att göra våra tjänster ännu bättre och våra kunder ännu nöjdare.
Kontakta Servicedesk om du behöver hjälp eller har frågor.